Oss på demotur på Stormyrbassenget

søndag 19. september 2010

Vi hopper litt fram, da vi ikke tar med turer si ikke husker noe om. 2007 gikk uten noe tur (vi husker), og er derfor ubeskrevet.
Vi skriver 2008. Det ble heller ikke den stor utfarten dette året. Vi sliter litt når vi drar på tur, siden det blir ENTEN campingvogna ELLER båten. Så i 2008 tok vi båten med til Misvær. Den ble satt ut ved grustaket, og jeg rodde den over fjorden til Høgset. Der fikk jeg satt fortøyning, og gikk på land. Etter et kvarters tid begynte pustevansker å melde seg. Dette var ubehagelig. Det ble så ille etter hvert at Liv og Ragnhild vurderte å ringe etter ambulanse. Men jeg stritta lenge imot, og anfallet begynte å gi seg. Men jeg dro til Helse og Sikkerhet for å sjekke det opp. Eneste de kunne finne ut, var at jeg sannsynligvis ikke har astma. Ikke noe mer ble gjort. Så jeg gav dem opp - igjen.

Her i Misvær ble båten litt brukt. Men en høststorm tok den med seg og Tor og Michael måtte ro ut på en annen båt for å berge den. De samla opp løse deler og fikk båten opp til Høgset. Der fikk den overvintre i hagen :-))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar